بنویس برای برج

یادگاری برای من می نویسی ؟

بنویس برای برج

یادگاری برای من می نویسی ؟

تو هم به یادگار چیزی بنویس !

سلام
نظرات 45 + ارسال نظر
میلاد جمعه 25 آذر‌ماه سال 1384 ساعت 12:31 ق.ظ

kare jlebi bekhosos entekhab moseghi ama dar kenar in muosic zeba chanta sheer va ya nasr ziba vamataleb kheyli hal midad bekhosos agar moratab ona ro avaz konin ama beheton tabrik migam movafagh bashid

amir پنج‌شنبه 1 دی‌ماه سال 1384 ساعت 01:13 ب.ظ

salam khob ast vaghan ama nazari ham man daram az sherai frogh farokhzad estefade konid behtare mamnonam movafagh bashid babay

[ بدون نام ] شنبه 3 دی‌ماه سال 1384 ساعت 06:40 ق.ظ

باتشکرازشماوبلاگتون خیلی قشنگه

رامین سه‌شنبه 20 دی‌ماه سال 1384 ساعت 02:40 ب.ظ


با سلام .
خیلی زیبا بود من که اشکم در اومد. ادامه بده شما فردی

مستعد هستید و سلیقه والائی دارید. بیشتر سر بزنید و مطالب جالبتری را درج نمائید. ممنون مرسی.

عیب است بزرگ بر کشیدن خود را
و زجمله خلق بر گزیدن خود را
از مردمک دیده بباید آموخت
دیدن همه کس را و ندیدن خود را

به امید روزی که بی چشم داشتی هم دیگر را عاشقانه دوست بدارم که آ وقت دنیای ما انسانها زیبا میشود.

موفق باشید.

elahe سه‌شنبه 20 دی‌ماه سال 1384 ساعت 03:10 ب.ظ

سلام
مطالبتون خیلی قشنگه ادامه بدین
موفق باشین
بای

رحیم نوری دوشنبه 17 بهمن‌ماه سال 1384 ساعت 01:06 ب.ظ http://kooroshnam.blogfa.com

با سلام
تاحالا وبلاگی تااین حد جذاب ندیده بودم
ایزد یارتان

mosafer kochooloo سه‌شنبه 2 اسفند‌ماه سال 1384 ساعت 03:30 ب.ظ http://nedajonam.pertianblog.com

salam dosjon..belaget mahshar bod..mikhastam bet begam age vaght dari va age mitonid yekam be man yad bedin..adrese blog va mailam ham baraton neveshtam..

عباس گلزار چهارشنبه 3 اسفند‌ماه سال 1384 ساعت 08:56 ب.ظ

همای اوج سعادت به دام ما افتد
اگر تو را نظری بر مقام ما افتد.
ارادتمند
A.G

سارا یکشنبه 14 اسفند‌ماه سال 1384 ساعت 08:30 ق.ظ

کارت خیلی درسته عالی بود ممنون موفق باشی

رعنا چهارشنبه 17 اسفند‌ماه سال 1384 ساعت 10:36 ق.ظ

عالی بود

رعنا چهارشنبه 17 اسفند‌ماه سال 1384 ساعت 10:37 ق.ظ

عالی بود می خواستم بدونم چه طوری عضو این وبلایک بشیم خیلی ممنون

سونیا چهارشنبه 24 اسفند‌ماه سال 1384 ساعت 08:55 ق.ظ

سلام
وبلاگ جالبی دارین
مخصوصا که دکتر شریعتی هم یه گریزی توش زده باشه
موفق باشی

امیر رهبر پنج‌شنبه 25 اسفند‌ماه سال 1384 ساعت 06:24 ق.ظ

آقای عابدینی سلام
قبل از هر چیز اجازه بدهید که فرا رسیدن سال نو و نوروز عزیز را به شما و همه ایرانیان سراسر دنیا شادباش گفته و برای همه آرزوی سلامت و شادی کنم
به شما و حال خوبتان برای ایجاد این سایت تبریک میگویم
یک خواهش دارم. اگر ممکنه بفرمایید که آهنگی که در این سایت شنیده میشه کار کیست. آهنگ بسیار زیبائیست.

سپاسگزارم
امیر رهبر

دوست پنج‌شنبه 25 اسفند‌ماه سال 1384 ساعت 07:03 ق.ظ http://www.yoousefi.blogfa.com

www.yoousefi.blogfa.com

میرزا شنبه 27 اسفند‌ماه سال 1384 ساعت 08:16 ق.ظ

سال نوی عاشقان مبارک باد
وبلاکتون عکس کم داره موزیک بی کلام و عشق نواز نداره
همینو همین


سال نو مبارک

ستاره پنج‌شنبه 3 فروردین‌ماه سال 1385 ساعت 12:19 ق.ظ http://kolberoya.blogsky

سلام دوسته قدیمی از روی آدرس داداشیت دوباره پیدات کردم خوش باشی بابا طراح قالب عجب توپ کار می کنی ای ول راستی ساله نو خوش

کویر جمعه 4 فروردین‌ماه سال 1385 ساعت 05:50 ب.ظ http://www.benamedoost.mihanblog.com

پرواز را نه به خاطر بودنم در آسمان بلکه به خاطر نبودنم در زمین دوست دارم.
دوست عزیز سال خوبی داشته باشی .خوشحال میشم که با هم تبادل لینک بکنیم.
به من هم سر بزن:
www.benamedoost.mihanblog.com
موفق باشی

الهام دوشنبه 7 فروردین‌ماه سال 1385 ساعت 02:50 ب.ظ

وبلاگتون عالیه تبریک می گم

فرهاد پنج‌شنبه 10 فروردین‌ماه سال 1385 ساعت 01:34 ق.ظ

دوست عزیز میدوارم در سال جدید خوب و خوش سلامت و بهروز باشید. خیلی دوست دارم که مثل شما وبلاگی داته باشم می توانید کمکم کنید با تشکر

سلام فرهاد جان
برات ایمیل زدم امیدوارم به دردت بخوره امیدوارم ایملیت رو درست وارد کرده باشی

ف تنها پنج‌شنبه 24 فروردین‌ماه سال 1385 ساعت 09:48 ق.ظ http://www.farimatanha.blogsky.com

سلام آغای عابدینی خیلی ممنون از وب زیباو مطالب قشنگت
امیدوارم که سالی خوشی را آغاز کرده باشی
قلم بر دست و حیرانم چی بنویسم
حدیث آرزو مندی در این دفتر نمگنجد
خدا نگهدار موفق باشی

sepideh پنج‌شنبه 24 فروردین‌ماه سال 1385 ساعت 08:56 ب.ظ

با حاله.

راضیه یکشنبه 3 اردیبهشت‌ماه سال 1385 ساعت 07:43 ب.ظ

من چون عاشقم از وبلاگ شما خیلی خوشم اومده....

برج چهارشنبه 6 اردیبهشت‌ماه سال 1385 ساعت 11:18 ب.ظ

صدا یکی / پرندگان بسیار .

shoohan2000 چهارشنبه 27 اردیبهشت‌ماه سال 1385 ساعت 11:36 ب.ظ

کارتان عالی است موفق باشید

رضا-محسنی پنج‌شنبه 22 تیر‌ماه سال 1385 ساعت 11:06 ق.ظ http://www.brahne.blogfa.com

سلام: من خیلی خوشحال هستم که همه نوشته های فروغ عزیز را خواندم. و همینطور عکس بزرگی از این شخصیت در اتاق پذیرایی بنده هست. . و اما یادگاری:: زندگی شاید پستانکی باشد در دهان طفلی معصوم. و شاید زندگی همان باشد که او میگفت:: فروغ بزرگ

ایلیا سه‌شنبه 3 مرداد‌ماه سال 1385 ساعت 10:48 ب.ظ http://iliya.co.sr

سلام از روزهای سرد و پر خاطره می آیم تا در دفتر کبوتری یاد از خود بجا بگذارم ...
مرا ببخشید اگر پوشش سفیدم شما را از دانه های الهی محروم می کند ... به امید روزاهای برفی در بالاترین نقطه برج با کبوتر زیر بارش برف...

نسترن شنبه 14 مرداد‌ماه سال 1385 ساعت 09:49 ق.ظ http://nastaran59.blogsky.com

بار خدایا به گناهانم معترفم پس تو به کرم از من درگذر.

آرش فکاری یکشنبه 29 مرداد‌ماه سال 1385 ساعت 07:43 ق.ظ

خیلی خوب بود و از شما متشکرم

نرگس شنبه 11 شهریور‌ماه سال 1385 ساعت 12:03 ب.ظ

به نام نامی عشق کارتون واقعا درست ولی من نمیدونم چه طوری میتوانم از مطالب به روز استفاده کنم درضمن اگر سخنانی از جبران ودکتر شریعتی بیشتر در برج وکبوتر بنویسد بسیار ممنون می شوم. امیدوارم موفق باشید

ریحانه دوشنبه 20 شهریور‌ماه سال 1385 ساعت 11:53 ق.ظ

وبلاگ شما بی نهایت زیباست کاش منم می تونستم یکی ار دوستان و طراحان این وبلاگ باشم.اگر واقعا این پیام را می خوانید برام پیغام بگذازید

[ بدون نام ] شنبه 8 مهر‌ماه سال 1385 ساعت 03:56 ب.ظ

وبلاگ خوبی دارید برایم پیام بفرستید

nemat جمعه 21 مهر‌ماه سال 1385 ساعت 09:31 ب.ظ

به نام آنکه اشک را آفرید تا س
امروز قلبم برای تپش دارد و اشکانم برای جاری شدن انتظار می کشد.
امروز لبانم باز نمی شود برای سخن گفتن با تو و این فقط دستانم هستند که یاریم میکنند تا چند کلمه ای برایت بنویسم جویبار زمان در حال جاری شدن است و دلهره جدایی در حال حرکت و جوشش در بدنم اما با تمام وجود کلمه حقیری را که میتواند با تمام نا چیزبودنش طوفانی عظیم به پا کند را تقدیمت می کنم
" دوستت دارم"
رزمین دلم آتش نگیرد»

[ بدون نام ] جمعه 21 مهر‌ماه سال 1385 ساعت 09:35 ب.ظ

دانیال

شقایق یکشنبه 28 آبان‌ماه سال 1385 ساعت 11:27 ب.ظ

بین من و ماه و خورشید و او فاصله ای نیست کافیست بدانیم که چگونه نردبانی بسازیم تا بالا ..............

وحید جمعه 10 آذر‌ماه سال 1385 ساعت 04:22 ب.ظ http://www.frozenlove.blogfa.com

سلام به وبلاگ منم سری بزن راستی اگه تونستی به ایدیم پی ام بدین بای

massoud شنبه 11 آذر‌ماه سال 1385 ساعت 06:03 ب.ظ

hello iam massoud from afghanistan i want to know about bahasht or janat it possible please send information about that iam withing
thanks

مصطفی جمعه 24 آذر‌ماه سال 1385 ساعت 05:47 ب.ظ

رضا پنج‌شنبه 13 اردیبهشت‌ماه سال 1386 ساعت 12:46 ب.ظ

سایت بسیار خوبی فقط اگردرموردمسائل زناشویی مطلب بنویسید عالی میشه

مهدی یکشنبه 4 شهریور‌ماه سال 1386 ساعت 07:30 ق.ظ

محسن لارستان سه‌شنبه 6 شهریور‌ماه سال 1386 ساعت 07:58 ب.ظ

سایت خوبی است متشکریم

علی دوشنبه 1 بهمن‌ماه سال 1386 ساعت 01:04 ب.ظ http://ali_jox

سلام به شما عزیزان که در سایت کبوتر شرکت می کنید و نظراتتان را می کذارید که همه استفاده کنند به نظر من سایت خوبی است امید وارم که همه موفق باشند در زندگی وهم درکفتر بازی

[ بدون نام ] چهارشنبه 3 بهمن‌ماه سال 1386 ساعت 12:08 ب.ظ

کبوتر یکشنبه 12 اسفند‌ماه سال 1386 ساعت 11:23 ق.ظ http://www.kabootarenazeman.blogfa.com

سلام بر شما.... وه که چقدر قشنگ و با عظمته این وبلاگ .. من رو متحیر کرد... شاید هم بخاطر عشق و علاقه من به کبوتر و تشبیه دنیای خاصی از کنار هم بودن منو عزیز باشه که به کبوتر کردم... میتونم خواهش کنم قالب این وبلاگ رو به من هم بدین ؟ میدونم تقاضای خیلی پر رویانه ای هست ولی خیلی مجذوبش شدم... خوشحال میشم به من هم سر بزنید و اگر مایل باشید من رو با نام کبوتر ناز من لینک کنید.... و اجازه بدینمن شمار رو در لیستم قرار بدم.. منتظر خبر شما هستم... با تشکر
کبوتر

[ بدون نام ] شنبه 14 اردیبهشت‌ماه سال 1387 ساعت 05:27 ب.ظ

سلام. به نظر میاد من اولین کسی هستم که سال جدید برات یادبود می نویسم .پس برات آرزوی موفقیت میکنم و این آرزو رو بارها تکرار می کنم. پیروز باشی.

برف که ببارد، آدم‌ها دو دسته می‌شوند،

بعضی تنها‌تر...

و بعضی‌ها هم مهربان‌تر...

بیش از1500مقاله و تحقیق رایگان دوشنبه 26 اسفند‌ماه سال 1387 ساعت 01:58 ق.ظ http://www.beheshtnet.blogfa.com

سلام دوست عزیز
پیشاپیش عیدتون مبارک
من تابه حال با121سایت ووبلاگ تبادل لینک کردم
ومی خوام اگه افتخاربدین صدوبیست ودومین وبلاگی که دروبلاگم ثبت میکنم وبلاگ شماباشه
پس لطفا اگه موافقین وبلاگ من راباعنوان::
"1500مقاله وتحقیق رایگان"
وبه آدرس:
http://www.beheshtnet.blogfa.com

لینک نماییدوسپس اطلاع دهیدتادرهمان ساعت شمارالینک کنم
ممنون
یاعلی

برای نمایش آواتار خود در این وبلاگ در سایت Gravatar.com ثبت نام کنید. (راهنما)
ایمیل شما بعد از ثبت نمایش داده نخواهد شد